بهترین کفپوش های سال 2021

بهترین کفپوش های سال 2021

اگر هنوز با انواع کفپوش آشنا نشده اید و یا نمیدانید برای منزل خود کدام را استفاده کنید تا اخر این مقاله با ما همراه باشید

جمعه 3 اردیبهشت 1400
2041

بهترین کفپوش های سال 2021

 هنگامی که ما در مورد یک خانه صحبت می کنیم ، وسایل ، اتصالات ، اجزا و سازه های زیادی وجود دارد که آن را کامل می کند. در میان ساخت و سازهای مختلف ، انتخاب کفپوش مناسب خانه  بسیار حیاتی و حیاتی است. با این وجود ، وقتی گزینه ها و انتخاب های زیادی در دسترس دارید ، ممکن است انتخاب گزینه مناسب آسان نباشد. بنابراین ، تنها راهی که می توان از طریق آن انجام داد ، صرف کمی وقت با کیفیت برای تحقیق ، جستجوی اطلاعات و کسب دانش است. منابع زیادی در اینترنت و شاید در رسانه های چاپی موجود است. گذر از همین مورد در مورد ایده های کفپوش خانه های احتمالی برای سال 2021 و بعد از آن ایده می دهد. در این مقاله میخواهیم برجسته ترین موارد آن را با شما معرفی کنیم.




کفپوش چوب سخت 

چوب سخت یا چوب جامد  همچنان یکی از محبوب ترین ایده های کفپوش برای قرن ها است و سال 2021 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. به دلیل ساخت ساده و آسان آن شناخته شده است. شما گزینه های مختلف ضخامت مختلفی برای انتخاب دارید. ضخامت آن می تواند از 0.5 تا 0.75 اینچ باشد. نصب آنها ساده است و با میخ زدن آنها به کف زیرین که از چوب نیز ساخته شده است ، انجام می شود. شما می توانید از میان جنگل های مختلف از گزینه های چوبی معمولی مانند افرا یا بلوط گرفته تا برخی گزینه های عجیب و غریب انتخاب کنید. آنها می توانند شامل قلب بنفش یا گیلاس برزیلی باشند. چوب منبع تجدیدپذیر انرژی ، نگهداری آسان و بادوام است. همچنین می تواند ارزش مناسبی برای پول داشته باشد.

 



کف سازی چوبی مهندسی شده

اگرچه چوب مهندسی تقریباً شبیه چوب جامد به نظر می رسد ، اما با استفاده از روش ها و روش های مختلف ساخته می شود. نوار نازکی از چوب طبیعی در قسمت بالا قرار دارد و در زیر آن ، از لایه های چوبی کم هزینه تری استفاده می شود. از این رو ، در ساخت محکم تر چوب مهندسی شده و نسبتاً ارزان تر ، بسیار کمک می کند. فناوری این امکان را فراهم کرده است که چوب مهندسی شده از ترکیبی از چوب بازیافت شده و گرد و غبار سنگ ساخته شود. آنها در اندازه ها ، ضخامت ها ، طرح ها و شکل های مختلف موجود هستند. همچنین می توانید به دنبال کاشی های پارکت باشید. این نوارها از نوارهای باریک چوبی تشکیل شده است که به صورت یک الگوی هندسی کاملاً فکری مرتب شده اند. آنها در بالای پایه مش یا تخته سه لا قرار می گیرند. از چوب های عجیب و غریب و گران قیمت مانند Maple Brazilian می توان در بالای گزینه های مهندسی شده استفاده کرد و بدون سوزاندن سوراخ بزرگی در جیب گران به نظر می رسد.

 



بامبو

بامبو شاید سخت ترین و بهترین چوب در جنگل باشد. این موضوع می تواند به عنوان یک گزینه کفپوش با کیفیت عالی تاثیر زیادی داشته باشد و همچنین توانایی تولید ظاهر و احساس خاص از چوب سخت را دارد.

به دلیل سازگاری با محیط زیست محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از مردم آن را گزینه بهتری نسب به چوب سخت می دانند. می توانید بین تخته های مهندسی شده یا نوارهای جامد یکی را انتخاب کنید.

این انتخاب مزایای آشکاری دارد. دارای خواص ضد رطوبت غنی در مقایسه با چوب است. به راحتی می توانید آن را مهندسی کرده و در اشکال و فرم هایی که راحت هستید انتخاب کنید. همچنین در مقایسه با انواع دیگر چوب و سایر کفپوش ها ممکن است بتواند مقدار قابل توجهی کربن از اتمسفر جذب کند.



کاشی و سرامیک 

کاشی و سرامیک ساخته شده از مخلوط شیل و خاک رس بسیار محبوب است که از کفپوش های معمول استفاده می شود. این مخلوط به همان روش سفال در کوره ها پخته  می شود. به دلیل سختی آن مشهور است و بهترین چیز در مورد کاشی و سرامیک این است که در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها ارائه می شود. اگرچه تمام کاشی و سرامیک ها مقاوم و مقاوم در برابر فشار نیستند ، اگر چیزی را انتخاب کنید که با درجه بندی مناسب ارائه شود ، می توانید ارزش خوبی کسب کنید. کاشی و سرامیک چهار نوع دارد و آنها کاشی چینی ، کاشی و سرامیک لعاب دار ، کاشی معدن و سفال است. هر کدام منحصر به فرد هستند و موافقان و مخالفان خاص خود را دارند. تنوع در رنگ ، طرح ها ، اشکال و الگوها شاید یکی از بزرگترین مزایای کاشی و سرامیک باشد. این کاشی ها همچنین می توانند کفپوش چوب سخت را تقلید کنند هرچند وقتی روی آن می روید تفاوت را احساس خواهید کرد.


 

کفهای لمینت

کف های لمینت شبیه چوب های مهندسی شده هستند. این یک لایه نازک از روی لایه ها دارد که می تواند فیبر فشرده یا تخته سه لا باشد. لایه های بالایی بیشتر از یک پوشش پلاستیکی شفاف تشکیل شده است. این باعث می شود کف های لمینت همه کاره باشند و آنها می توانند از کاشی ، سنگ ، چوب یا هر ماده دیگری تقلید کنند.

در برابر فرورفتگی ، خراش و لکه ها مقاوم است. به راحتی تمیز می شود و نیاز به نگهداری زیادی ندارد.

بهترین انتخاب های کفپوش سال 2021 - نتیجه گیری 

موارد بالا برخی از ایده های کفپوش برای سال 2021 است و شما همچنین می توانید به سایر گزینه ها مانند وینیل ، چوب پنبه ، مشمع کف اتاق و فرش نگاه کنید.

 
نظر بدهید
Alternate Text
رضا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400

خیلی مقاله خوب و جامعی بود

Alternate Text
پاسخ مدیر به رضا یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

با تشکر از شما